Oldalak

2011. 10. 15.

Csirkeszárnyak gombócosítva

Nem oly rég Viki feltett egy youtube-os filmet egy csirke "szétszedéssel" Na, még nem volt ambicióm úgy kiteríteni az állatot, de a szárnyakkal bepróbálkoztam. Jelentem, tökéletes mód arra, hogy teljesen elegánsan lehessen enni. Gyerekeknek is nagyon bejött, Oldalborda meg kijelentette, hogy ez egy csúúúúcs fogás. Pedig mit tettem? Semmi egyebet, mint egy csomó (tényleg volt elég) szárnyat szétcincáltam, az alsó, legnagyobb részét különvágtam, a középső-legkisebb részt pedig a videón látható mód "szétgyilkoltam". Snacks csont ment a kuttyoknak, bár enyhe kóstoló volt nekik a mennyiség. Csücskök aztán csontlének adták az alapot (ami aztán már egy másik levesben végezte. A szárnyak alsó része meg a középső, elegánsosított, csak amolyan sózás-borsozás-enyhe mézezés után bő olajban kisült. Ilyent még fogunk készíteni, grillen, előre bepácolva. Meg akár panírozva-rántva. Meg.....meg.....csak ne maradjon terv. De nem!

Szóval ilyenek voltak sütés előtt:


Ilyenek pedig utána.


egy gyerekszáj pedig a végére:

tegnap jön Kiffiú, hoz nekem egy matchboxot a kisautói közül. igenám, csak az alváza hiányzott. kérdem tőle, hogy:
- fiam, hol vannak a kerekei ennek az autónak?
- eladtam, Anya!

lehet nem oviba, hanem valami kereskedői tanfolyamra kellene járnia?

12 megjegyzés:

Viki írta...

Rögtön itt elsőnek mindjárt betojok :)))) Éva!!! Isteni vagy. Látom megy ez Neked. Jaj de guszták, s erre az én uram ma tejbegrízt kért ebédre, én meg gyümölcsöt fogok enni. Húú de lennék ma kosztos nálatok :)

Viki írta...

Kiffiút meg írasd be az egyetemre

sedith írta...

Jaj, de jó ötlet! És még jól is néz ki. :) Kiffiú nagyon élelmes, megél a jég hátán is!:):):)

Most pedig nyugodtan vágj bele a csirke kiterítésébe is. Én nem úgy csináltam, ahogy a pasi, de ez így is, úgy is egyszerű dolog. A legnagyobb munka benne a comb kicsontozása volt, de a pasi utasításait követve már az sem túl bonyolult. Legközelebb úgy csinálom, ahogy ő.
Szép hétvégét!:)

sedith írta...

Ja, a link lemaradt: http://edithreceptjei.blogspot.com/2008/12/karcsonyi-receptverseny-ii.html

Ani írta...

Ezt én is láttam Laci bácsinál, már hogy kifordítani a szárnyat, csak ő panírozta, és azt hiszem "hamis combnak" készítette. Így felfordítva az erdei gomba vagy bárányborda jut eszembe. Arik.))

trollanyu írta...

Baromi jó:) Hogy miket nem lehet már készíteni, ki fogom próbálni mindenképpen:) A gyerek meg nem elveszett emberke:)

4Gyerek írta...

bárányborda....igen. egyszer készült olyan is.

Edith, megyek s most meglesem.

Ottis írta...

Nagyon tetszik!

Vicuska írta...

Én is rántottam a hamis kis combokat, egy halommal, mégis egy-kettőre üres lett a tál :) kipróbálom a mézesítettedet is!

Ami írta...

WOW WOW WOW!
Nagyon nagyon guszta! :)

Roza írta...

Még én sem próbáltam ki, de most már rászánom magamat!:)

Bianka írta...

nagyon szép és ötletes