Oldalak

2010. 12. 23.

Óhaj, sóhaj, jajos, bajos

Ajajj....kaptam ezt a magas labdát Kikocstól. Igyekszem felpattintani, bár sokkal könnyebb lenne azt mondani, hogy labda állj, sebesült vagyok, nem játszom. De nem tehetem, nem Kikoccsal. Mikor ő olyan kedves. Mikor ő vágülis azzal zárt, hogy nincs harag, ha elakad a játék, mert végülis tényleg a nyakunkon a Karácsony.
Tehát mi is lenne az én ünnepi kívánságlistám?
Közelmúltbeli és aktuális tapasztalatból kiindulva elsősorban egészséget, vagy legalább egy varázspálcát amivel fél perc alatt elűzném a betegséget, kórságot. Aztán talán az idő kerekének megfordíthatóságát. Hátha nem követnénk el Oldalbordával olyan fatális hibá(ka)t aminek tartósan a szenvedői vagyunk most, sajnos az aprónéppel együtt. Vagy inkább lennék látnok? Hátha a nyertes lottószámokat tudnám beírni a játszólapra?
Esetleg egy elfogadható állást számomra, persze az igazi az lenne ami itthonról is végezhető. De némivel több piszkos anyagiért erről hajlandó lennék lemondani. S ha már az anyagiaknál vagyunk, szégyen vagy se, de ez megoldana rengeteg itthoni gubancot. Több jutna mindenre, de van amiből kevesebb. Ez pedig a stressz okozta civakodás, veszekedés. De azt hiszem felférne nekem némi plussz türelem is, lehet nekem kevés van, ki tudja, de egy kis plusz tuti nem árthatna.
Kívánom, s ez muszáj teljesüljön, hogy unokahúgom hamarosan makkegészségesen bújjon ki az anyucijából. S legyen egy gyönyörű virágszál mindannyiunk örömére.
De van még egy, szerintem totálisan teljesíthető kívánságom. Édesapám a tavalyi távolmaradása ellenére az idén ne kezdjen hagyományt teremteni a hiányzásból, legyünk idén ismét együtt. De erre van remény.
Amit még nagyon szeretnék, hogy Elsőszülöttet megértsem, hogy tudjam hogyan is viszonyuljak a problémás dolgaihoz. Olykor nem a legjobb úton jár, remélem nem azon akar végighaladni. Vagy kérjem azt, hogy makacssága, konoksága, olykor önzősége, egoizmusa egy hatalmas csapást kapjon? Ááááá, ha tudnám pontosan mit is kérjek.
Na tudom, a legelső ponthoz tartozik. Kérem az összes orvost, főképp bőrgyógyászt, hogy találjanak már egyszer s mindenkorra valami elérhető megoldást a pikkelysömör (psoriazis) gyógyítására. Igen, gyógyításra, nem orvoslásra vagy ideig-óráig tartó tünetmentességre. Ezzel nagy jót tennének a családunkban, Oldalborda elég csúful szenved ezzel, de Elsőszülött is szépen örökölte.
Kérhetnék még állandó rendet és tisztaságot, de végülis ennél sokkal fontosabb dolgok a fentiek. Mi azért nem tudnánk patikai körülmények között élni, nem a mi stílusunk. Ettől sokkal lazábbak vagyunk.
Kérjem inkább azt, hogy észre tudjuk venni egymás valódi értékeit, valóban oda tudjunk figyelni egymásra. Hisz olyan jó, hogy mi ilyen sokan vagyunk. Még akkor is, ha ez ezelőtt tíz évvel nekem felfoghatatlan volt. És ezért köszönet jár.
Ja, hogy az egy másik kategória? 
Igen, talán majd az is érkezik, hogy mit is lehet megköszönni az elmúlt évnek, nekem konkrétan miért kell(ene) hálásnak lennem.

Ennek a bejegyzésnek a kezdetekor arra gondoltam, hogy a labdát pattogtatom, de önző módon nem adom tovább, hátha "púp" lenne másnak a hátán ez a játék. De ezt sem tehetem. Hisz miért kértem fennebb Elsőszülöttől önzetlenséget, ha magam nem járok elől a megfelelő példával.
Igenis, döntsék el a kedves labdajátékosaim, hogy ők mit kezdenek a labdáikkal.
Szóval
Maimoni

Bár tegnap este készültem egy kajás bejegyzéssel, de valamiért a laptop csúfot űzött a fotóimból. Mihelyst orvoslom a problémát, az is érkezik.
Addig pedig mindenkinek aki idetéved,

Kívánok Békés Áldott Karácsonyt!

 fotó innen

8 megjegyzés:

sedith írta...

Köszi a labdát, igyekszem teljesíteni, bár nem ígérem, hoyg az mostanában lesz!:)
Békés, vidám karácsonyt kívánok nektek!:)

Ottis írta...

Békés, Boldog Karácsonyt kívánok neked!

Mézigörl írta...

Én is kellemes karácsonyi ünnepeket kívánok Neked és a családodnak! Teljen békességben, boldogságban, szeretetben! :-DDD

Cakeni írta...

Békés Áldott Ünnepeket kívánok:)

Pixie Pie írta...

Boldog, vidám Ünnepeket kívánok és nem utolsó sorban azt, hogy a felsorolt kívánságaid teljesüljenek! :)

Chef Viki írta...

Minden kívánságod teljesüljön :-)

Így karácsony után lehet esetleg újévi kívánságlista? :-)

Andrea írta...

Kormika, kívánom, hogy az óhajaid váljanak valóra!
Köszi, hogy gondoltál rám, de én sajnos "megrendelésre" (nem félreérteni) nem tudok dolgozni. A titkaimat, gondjaimat egy nyilvános listán nem szeretném felfedni (bár a sebbnyalogatásos idöszakaimban szoktam belölre részleteket elárulni :) ). Maradjunk annyiban, amit a szépségek is kívánni szoktak a kiránynöválasztások alkalmával: világbékét kívánok! :)))Bocsi, tényleg ne érts félre, de én annyira más vagyok ..... le se merem írni, de igencsak örülök, hogy végre vége a karácsonynak .... nem szeretem...

4Gyerek írta...

Viki: persze, lehet újévi kívánságlista is. Vagy akár visszatekintés a régire, s elmondod mit is kellene megköszönni.

Amúgy azt hiszem valahol valami ördögien rosszat kellett tennem. A kívánságlistám első pontja máris meg van szegve, azaz a teljesítés igencsak elmaradt. Kicsilány is kissé takkos, enyhén kahicsol. No de Kiffiammal ma dokinál tettük jelenlétünk. Azóta meg még rosszabb. Nem is lélegzik rendesen, szaporán és felületesen veszi a levegőt, folyik az orra, olykor szép sárga cucc. Köhögése sem épp muzsika a fülemnek. Prospan, Stodal bevetve. Most estétől már az antibika is. Remélem holnap estére már jobb lesz, mert 2 napja szó szerint le sem tudom vakarni magamról, az én reggeltől estig mindenevő kisfiam ma pár falat sajton és némi csokikán kívül mást nem evett.
Szóval tényleg kérem szépen legyenek egészségesek a manók. Ha valakinek betegnek kell lennie, akkor inkább én.