Oldalak

2010. 12. 09.

Jó a hír, jó a hír

Most még egy rövid szösszenetre visszatérnék az epés kálváriámra.
Múlt kedden kivették a cérnáimat. A cső, zacskó egész máig szorosan ragaszkodott hozzám. Arról volt szó, hogy valami kontrasztanyagos vizsgálat is lészen ma, de végül megúsztam, mint kiderült minden kontrasztanyag jód alapú, az benne a kontraszt. Lévén én jód érzékeny lennék, hát így felejtős volt.
Dokibácsi gyorsban kikapta zacsis csövet, majd mondta még 1-1,5 hónapig tartsam a diétát, majd lehet visszatérni a régi menükhöz. Rákérdeztem, hogy tuti nem fél év, mert ugyebár én azt hallottam (na jó,nem a doktor úr szájából) ? És nem. Akár már most is 1-1 falatot megkóstolhatok a tiltott kajákból, ha rosszul esik vagy bármi rossz hatással lenne, akkor azonnal hanyagoljam, de hát nem kéne semmi történjen. 
Dokinak nem vallottam be, de itt szépen elárulom, hogy tegnap a bolgároknál (igen, Ruszeban jártunk, barátnőm szerint csöppet sem vagyok lüke....de hát igazat is szólt :D ) megettem egy szelet csokival bevont nápolyit. Végülis már november 1 óta totális édességmegvonásban volt részem. S úgy voltam vele, hogy végülis nem tömény csokker, bevállalom. Azon kívül, hogy rég esett ilyen jól bolti nasi, semmi más nem történt. Tehát beigazoltam a nagytudású dottor úr szavait.
Uhhó azért sokkal hamarabb fognak érkezni majd a kreálmányaim mint ahogy előre volt bocsájtva. Tudom, hogy már több mint 2 hete itthon vagyok, s azóta csak egy darab gasztros bejegyzésre futotta, de nyújtsa fel a kezét az, aki a saját diétám mellé egy olyan, prezentábilis menüvel tud előállni, amit egy másfél hónapja diagnosztizált cukorbeteg anyós is megehet. No, de anyós holnap megy haza (egyik szemem sír, másik meg nevet), így teljes egészében visszakapom a háztartást. Hogy a mélyvíz teljes legyen, Oldalborda holnap 12-20, szombaton 8-20, vasárnap 8-12 között nem lesz itthon, egyetemen kell tegye a jelenlétét. Hiába no, senki nem kényszergette tandíj befizetésére, de ha már kiadja a pénzt akkor menjen, s tanulgasson. Havonta egyszer bírható (mondjuk ez most a legszarabb időzítés, de evvan).
Szóval Kikocs, kitartás....remélem hamarabb visszatérek mint ahogy először ezt sugallni véltem.

7 megjegyzés:

kikocs írta...

Kitartok :) És örülök veled a jó híreknek!

sedith írta...

Hát, ennek nagyon örülök!:)
Puszi:)

4Gyerek írta...

Köszi nektek!

Alíz írta...

Örülök, hogy meggyógyultál. :) Azért egy epeműtét nem semmi még annak sem, aki ha kap egy citromot az élettől limonádét készít belőle. Mielőbbi teljes felépülést kívánok.

4Gyerek írta...

Alíz, neked is köszönöm. Lehet azon szerencsések közé tartozom, akiknek a neheze lezajlott a műtét előtt? Nem tudom, de bízom benne.

Andrea írta...

Az édességröl le lehet mondani, söt! Nincs is rá szükség! A tragédia a sörtöl való eltiltásnál kezdödik! :)) (jóvanna, ez csak rám vonatkozik! :) )

Azért óvatosan a nyalakodással, még had pihenjen egy kicsi a belügy!

4Gyerek írta...

Írtam vala, hogy az alkoholtól is eltiltottak.
Bolgáréknál söröcskét is vettünk (ki sem hagyjuk a sörkóstolót sehol, ha helyben nem lehet, akkor hozzuk haza). Tegnap egy doboz megnyílt. Há jelentem nem gyógyultam még meg. Köbö 3 korty söröcskétől (igaz, strong vala, nem közönséges 4-5 fókás, hanem 10) úgy éreztem magam mint amikor lakókocsizáskor a dögmelegben lecsúszik 3 egész dobozzal.
De képzelheted, kárba nem ment, hisz nem is én nyitottam fel azt a söröcskét.